ISO 22301 - Upravljanje kontinuitetom poslovanja (Business Continuity Management)

Kontaktirajte nas:
Želite više informacija?
Da, molimVeć znate što tražite?
Zatražite ponuduCertifikacija prema ISO 22301 osigurava Vašoj organizaciji da nastavi djelovati u ovim zahtjevnim vremenima.
Prekid u poslovanju je ključna briga mnogih poslodavaca. Cyber napadi, pad IT sustava, poplave, požari, virusne pandemije kao COVID-19 i značajni problemi u lancu opskrbe primjeri su incidenata koji mogu predstavljati značajnu prijetnju u vođenju bilo koje vrste poslovanja.
Norma ISO 22301 - Sustav upravljanja kontinuitetom poslovanja – pruža najbolje međunarodne prakse kako bi se Vašoj organizaciji pomoglo da učinkovito reagira i oporavi se od prekida poslovanja na najučinkovitiji način.
O ISO 22301
Norma ISO 22301 primjenjiva je na bilo koju organizaciju, veliku ili malu, koja djeluje u bilo kojem indrustrijskom sektoru. Posebno je važna za organizacije koje djeluju u okružju visokog rizika kao što su komunalne usluge, financijske usluge, nafta i plin, transport, telekomi te proizvodnja hrane i pića. Isto vrijedi i za organizacije u kojima je kontinuirano poslovanje krucijalno, kao npr. u javnom sektoru. ISO 22301 prvi put je objavljena u 2012.
Najnovija verzija objavljena je 31. listopada 2019. Certificirane tvrtke imaju 3 godine za tranziciju na novu verziju..
Prednosti upravljanja kontinuitetom poslovanja
Zahtjevi norme ISO 22301 i usklađenost sustava upravljanja kontinuiranim poslovanjem generalno pružaju jasan i detaljan uvid u to kako organizacija posluje. Pružaju uvid, koristan za strateško planiranje, upravljanje rizicima, upravljanje sustavom opskrbe, transformaciju poslovanja i upravljanje resursima.
Ostale prednosti su:
- Bolje razumijevanje Vašeg poslovanja kroz analizu kritičnih točaka i područja ranjivosti.
- Poboljšana organizacijska otpornost kroz timski rad
- Dosljedan pristup kroz cijelu organizaciju (za multi-site organizacije)
- Smanjivanje troškova i manji utjecaj na poslovanje ukoliko dođe do određenih prekida
- Demonstracija Vaše opredjeljenosti prema dioničarima,kupcima, dobavljačima i zakonodavnim tijelima koja pokazuje da Vaša organizacija ima dobar i zdrav sustav upravljanja za kontinuirano poslovanje.
- Smanjenje troškova zbog nižih premija osiguranja
- Steknete bolje razumijevanje same organizacije
- Implementirate strategiju kontinuiranog poslovanja i uspostavite odgovarajuća rješenja koja će se aktivirati kada to bude potrebno
- Održavajte svoj plan upravljanja kontinuitetom kroz vježbe i ocjene organizacijske kulture.
- Naučite kako ugraditi pristup kontinuiranog poslovanja.
Za vrijeme naših audita mi primjenjujemo metodologiju Risk Based Certification™ (Certifikacije Temeljene na Rizicima) koja nam omogućava krojiti svaki audit prema Vašim specifičnim potrebama. Fokusiranjem na najznačajnije točke upravljanja kontinuitetom poslovanja u Vašoj organizaciji, naši auditi Vam pomažu da identificirate i da se fokusirate na ključna područja u poboljšanjima dok istovremeno provjeravate sukladnost prema ISO 22301.
Kako Vam možemo pomoći?
DNV GL je akreditirano certifikacijsko tijelo treće strane. Pružamo relevantne usluge certifikacije i povezane tečajeve i zlatni smo partner BCI-a - Business Continuity Institute – vodeće organizacije koja radi na promociji umijeća i znanstvenog pristupa upravljanje kontinuitetom poslovanja diljem svijeta.