DNV GL

Breadcrumbs

Održivost proizvoda: kakav je Vaš pristup?

SHARE:
PRINT:
DNV GL - Business Assurance and GFK Eurisko have investigated the approach to product sustainability

Sve je više globalno izražen interes za održive proizvode i usluge. Ovo međunarodno ispitivanje uključilo je oko 2300 profesionalaca iz primarnog, sekundarnog i tercijarnog sektora iz svih svjetskih regija i pokazalo je kako održivost proizvoda postaje ključna za poslovanje na Dalekom Istoku i općenito u rastućim ekonomijama te predstavlja ključan element za nastavak rasta. Europa i Sjeverna Amerika u tom smislu zaostaju.

Naravno, što je veća organizacija, jača je usmjerenost i veći broj inicijativa koje se pokreću.  No, tvrtke koje zapošljavaju manje od 50 zaposlenih također aktivno rade na održivosti proizvoda.

U današnje vrijeme, održivost je najviše usmjerna na pitanja očuvanja okoliša, dok su društveni, socijalni i gospodarski aspekti sve više područje interesa tvrtki koje poduzimaju konkretne inicijative u smjeru održivosti kako bi održale korak s pritiscima tržišta i zahtjevima kupaca.

Neki od zaključaka:

  • 89 % ispitanika slaže se da je potrebno isporučivati održive proizvode
  • 71 % njih smatra svoje proizvode održivima
  • 79 % ispitanika smatra održivost proizvoda ključnim zbog zahtjeva kupaca
  • 47 % će u budućnosti još više ulagati u održivost
Pozivamo Vas da preuzmete rezultate naših ispitivanja.
Pridružite nam se Jeste li korisnik DNV GL usluga i želite biti dijelom ViewPoint zajednice? Postanite član