Sve je više globalno izražen interes za održive proizvode i usluge. Ovo međunarodno ispitivanje uključilo je oko 2300 profesionalaca iz primarnog, sekundarnog i tercijarnog sektora iz svih svjetskih regija i pokazalo je kako održivost proizvoda postaje ključna za poslovanje na Dalekom Istoku i općenito u rastućim ekonomijama te predstavlja ključan element za nastavak rasta. Europa i Sjeverna Amerika u tom smislu zaostaju.
Naravno, što je veća organizacija, jača je usmjerenost i veći broj inicijativa koje se pokreću. No, tvrtke koje zapošljavaju manje od 50 zaposlenih također aktivno rade na održivosti proizvoda.
U današnje vrijeme, održivost je najviše usmjerna na pitanja očuvanja okoliša, dok su društveni, socijalni i gospodarski aspekti sve više područje interesa tvrtki koje poduzimaju konkretne inicijative u smjeru održivosti kako bi održale korak s pritiscima tržišta i zahtjevima kupaca.
Neki od zaključaka:
- 89 % ispitanika slaže se da je potrebno isporučivati održive proizvode
- 71 % njih smatra svoje proizvode održivima
- 79 % ispitanika smatra održivost proizvoda ključnim zbog zahtjeva kupaca
- 47 % će u budućnosti još više ulagati u održivost